italienerutvalget
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Jeanette og Selma

2 posters

Go down

Jeanette og Selma Empty Jeanette og Selma

Poste  Jeanette og Selma Ons Jan 27, 2010 4:52 pm

Hei.
Jeg heter Jeanette og bor i Aurskog Høland. For tiden har jeg en italiener tispe ved navn Selma, f.01.03.08.
Hun er nr. 3 i rekken av italienere hos oss.
Det var en ren tilfeldighet som gjorde at jeg havnet opp med italiener for ca 7 år siden. Men det gjorde at jeg falt totalt for disse store personlighetene i forholdsvis små, men utrolig vakre kropper.
Tidligere har jeg hatt boxer, schæfer, berner sennen og rotweiler. Har drevet med lydighet og brukshundtrening.
Vi har tenkt oss på treffen i februar, skal bli spennende.

Jeanette og Selma

Antall Innlegg : 2
Join date : 27.01.2010

Til Toppen Go down

Jeanette og Selma Empty Re: Jeanette og Selma

Poste  Margrét Ons Feb 24, 2010 12:27 am

Hei og velkommne:)

Det må være litt av en forskjell at ha alle disse brukshundrasene og så en italiener:)
Margrét
Margrét

Antall Innlegg : 37
Join date : 30.09.2009
Age : 42

http://www.caeles.net

Til Toppen Go down

Jeanette og Selma Empty Re: Jeanette og Selma

Poste  Jeanette og Selma Tor Feb 25, 2010 4:28 pm

Hei og takk:-))

Ja, det er en stoor forskjell. Men det er mest mot den positive siden. Det lille som er negativt er at vår prinsesse ikke vil være med på tur når det er vinter og at hun ikke er noen "lydighets" hund. Men hun er veldig enkel å ha med å gjøre. Innkalling er ikke noe problem og hun går nesten aldri i bånd. Hun er myk og fin i gemyttet, forstår nesten "alt" ;-)) Vi angrer ikke at vi tok til oss vår første italiener og Selma er nr.3 i rekken. Jeg har egentlig lyst på en til, har alltid hatt 2-3 hunder samtidig, men det er ikke helt stemning for det enda hos min bedre halvdel. Vi måtte avlive Adamgutten i juni-09 pga hjertesvikt.
Glemte egentlig å nevne at jeg har hatt en gammel whippet gutt hos meg i noen år også.
Jeg har egentlig ikke tenkt rase, men brukermuligheter i stedet.
Men nå har jeg landet pladask på italiener:-))

Jeanette og Selma

Antall Innlegg : 2
Join date : 27.01.2010

Til Toppen Go down

Jeanette og Selma Empty Re: Jeanette og Selma

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet